teisipäev, 7. september 2010

Finaal Roostal

Nagu viimasel ajal traditsiooniks saanud siis on hooaja lõpetamiseks jäetud sprindietapp. 100 meetri meeestele on ilmselt raske segeks teha kuidas annab 5 tundi sprintida, aga seiklusspordis on see tõesti lühike aeg eelkõige vigade paranduseks. Meie märksõnaks kogu viimasel etapil oligi vidagade parandus.
Üsna tavapäraseks on saanud A-raja start rattaeptapile, sedakorda siis väikseseks lisaboonuseks kõik mehed eraldi tulipit. Omaarust oleme me nimetatud formaati viimasel ajal pidanud endale soodsaks, ehk võimalus kiiremad konkurendid üle kavaldada. Kahjuks jagus Antil seekord kavalust liigagi palju. Lisaks sellele et kõik konkurendid said üle kavaldatud, kavaldas ta iseennast niimoodi üle et kolmandasse punkti kus uuesti pidime kõik kokku saama jõudis ta enamikest konkurentidest pool tundi hiljem 82-l kohal. Tagantjäerel analüüsides ei oleks niipalju aega kulunud isegi jala läbi mere sumades sinna jõudmiseks, aga jäägu see ajakulutamise oskus saladuseks ja tema arsenali edaspidiseks konkurentide üllatamiseks. Ühtteist aja kultamise kohta annab kindlasti õppida kaasvõistlejatelt keda oli 7 tiimi kes meist veel tahapoole jäid.
Järgneval pisikesel rattasõidul enne kanuusse siirdumist õnnestus siiski juba 4 kohta ettepoole vändata.
Kanuuetapp oli seekord planeeritud merre. Roosta rannajoon on meeldivalt kivine ja mõnusa murdlainetusega. Õnneks või kahjuks ei toimunud etapp päev varem kui oleks saanud tormituules nautida tõelist ekstreemi, aga sellest hoolimata oli ka ilma suure tuuleta tegemist kanuu taltsutamisel. Eelkõige sai seekord proovitud kõikvõimalikke erinevaid stiile kanuuga liiklemisel. Lisaks lainetes sõudmisele sai kanuud tassida mööda rannajoont pea kohal, tirida mööda maad, tirida kanuud mööda vett põlvini vees, lõpuks kõige efektiivsem liikumisviis oli kahe mõlaga mõlemast kanuu otsast lükates enda kõrval vees, ise kaldal joostes-kiireim liikumisviis elaes mis kannuga on meil toimunud.
Üldjoontes möödus kanuu rahulikumalt ja kiiremalt kui enne karta võis.
Peale kanuud jooksus õnnestus jälle esimese punktiga paar minutit viga teha. Peale meres olnud jooksupunkti võtmist komistasin paar meetrit enne kallast kivi otsa ja maandusin kõhuli vees. Sellega sain lisaboonuseks mõnusa karge jahutuse. Õnneks sai peale seda veel mõnda aega joosta ja rattasõiduks oli olemine juba enamvähem kuiv. Kanuus ja jooksus säilitasime oma koha mis oli hetkel 78.
Järgnevas rattas olime oma võimete kohased ja tõusime veel 7 kohta.
Jooksuvalik oli meie jooksu tasemel, ehk siis tase mida eriti ei olegi, aga tänu õnnestunud valikule saime siiski jälle 10 kohta ettepoole.
Edasi rattaga köieülesandele veel üks kohatõus ja sellega oli sisuliselt võistlusmoment otsas. Põhimõtteliselt oleks olnud mõtekas köieülesanne ülde vahele jätta ja säästa tund aega kuna ülesande tegematajätmise eest saadav trahv oleks olnud väiksem kui ülesandeks kulunud aeg. Aga arvestades ilusat ilma otsustasime ajaviiteks ja päeva sisustamiseks siiski järjekorras oodata ja oma köeirajad ära teha. Meie ajaveetmise tahe maksiski meile 8 kohta, kuna seljataga tulnutest nimetatud arv võistkondi oli meist nähtamatult möödunud jättes ülesande vahele.
Lõpujooks oli lihtsalt koha vormistamiseks.
Surfilauaga jääkülma merre viimast punkti võtma saatsime Anti oma kavalat pead jahutama.
Viimases jooksupunktis oli meil lohakusest jäänud veel üks märge tegemata, sellega lõpuks lisaks 15 min trahvi. Koht lõpuprotokollis 66-s 89-st mis on konkurentsitult meie halvim koht läbi nelja hooaja. Eks ükskord pidi see nagunii jutuma, ongi siiamaani suht stabiilselt läinud. Hooaja kokkuvõttes koht 32 mis kehvem kui eelmisel aastal. Kõigest hoolimata siiski järjekordne mõnus hooaeg xdreami lainetel ja siiamaani jätkub veel tahet edasi proovida.

Kommentaare ei ole: